Beantwoord

Beltegoed opvragen, verschillende bedragen tegoed?

  • 1 March 2019
  • 5 reacties
  • 471 keer bekeken

kan iemand mij vertellen waarom ik in de app 6 euro beltegoed heb.en bij *101# maar 1.44 euro. en waarom onthoud de app mijn inlog niet terwijl dit aangevinkt is.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 1 March 2019, 20:14

Bekijk origineel

5 reacties

Meer dan waarschijnlijk is het verschil nog bonustegoed. Via *101# krijg je alleen het reguliere tegoed (wat ook in het buitenland geldig is en waar, indien voldoende, bundels van gekocht kunnen worden).
Je hebt dus nog maar heel weinig gewoon tegoed.

... en waarom onthoud de app mijn inlog niet terwijl dit aangevinkt is.

Gokje:

Ken de app niet maar is 't "onthoud mijn inloggegevens" of is het het "houdt mij ingelogd" ??
er staat alleen"onthoud mijn gebruikersnaam"
Oh ja, daarmee blijf je niet ingelogd. Je hoeft dan alleen je wachtwoord in te vullen om in te loggen. Je gebruikersnaam staat er dan al.
oke peter. het is me duidelijk. dank jewel
Reputatie 7
Hah @mausgro, welkom op het KPN forum! Peter heeft je goed geholpen zie ik. Topper! :)

Nog even een opsomming van alle tegoeden van KPN Prepaid, en wat je ermee kunt;

Start beltegoed Dit is beltegoed dat standaard op een KPN Prepaid SIM-kaart staat. Met starttegoed kun je bellen, sms’en en internetten. Het starttegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen.

Beltegoed Dit is beltegoed dat je zelf opwaardeert via internet of met een opwaardeerbon. Met dit beltegoed kun je bellen, sms’en, internetten, prepaid bundels kopen en servicenummers bellen.
  • Bel *101# voor je beltegoed

Extra beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt bij een actie, bijvoorbeeld het ‘extra gratis beltegoed’ wat alle nieuwe KPN Prepaid klanten kunnen aanvragen via MijnKPN. Het extra beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen.
  • Bel *107# voor het opvragen van je extra tegoed

Bonus beltegoed Dit is extra beltegoed dat je ontvangt na elke opwaardering van 10, 15, 20 of 30 euro als je het KPN Bonustariefplan aan hebt staan. Je kan het Bonus tariefplan kosteloos aanvragen met de KPN Prepaid App of in MijnKPN. Met bonustegoed kun je bellen binnen Nederland (geen premium verkeer), sms’en en internetten. Het bonus beltegoed kun je niet gebruiken om prepaid bundels mee te kopen en/of servicenummers mee te bellen.

Bundeltegoed Breid je jouw KPN Prepaid uit met een voordeelbundel. Met bundeltegoed wordt aangegeven het tegoed van een voordeelbundel, bijvoorbeeld voor Internet (3G / 4G) en bellen. De houdbaarheid van het bundeltegoed is afhankelijk van de prepaidbundel. In de meeste gevallen is dit 31 dagen.

Al het beltegoed van KPN is onbeperkt houdbaar als je 1x in de 6 maanden belt (niet naar gratis nummers), sms’t, mobiel internet gebruikt (geen WiFi) of opwaardeert. Het start, extra- en bonustegoed is niet te gebruiken in het buitenland.

Je kunt alle tegoeden eenvoudig inzien in je eigen KPN Prepaid App. De Prepaid App onthoudt alleen je gebruikersnaam, ter verificatie en beveiliging moet je altijd je toegangscode / wachtwoord invoeren.

Als je nog vragen hebt, laat het weten. We helpen je graag :)

Reageer