Beantwoord

Beltegoed plotseling verdwenen

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Ik heb een oude tekefoon en geef die mee aan de kleinkinderen aks die op bezoek zijn.

Er stond 14 dagen geleden nog een aardig saldo op.  Tel nr. (...) 

Kreeg van de Kpn het verzoek om een gratis nieuwe simkaart aan te vragen omdat de huidige niet meer up to date zou zijn.

Heb dat gedaan en de nieuwe simkaart ontvangen .  Maakte de telefoon open en tot mijn stomme verbazing stond mijn beltegoed   op 0,00€  ik denk dat de KPN wel de simkaart kosten vsn mijn beltegoed heeft afgehaald.

Wil mijn beltegoed terug.

De service dienst gebeld maar daar konden ze niet vinden waarom er geld was afgehaald. 

Ze verwezen mij naar een KPN winkel

heb geen zin om dat te toen.  Kan iemand mij van advies dienen wat te doen?

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 June 2021, 08:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @WvdGreft, welkom bij ons op het forum. Als de simkaart gratis zou zijn, zou die niet van je tegoed afgehaald moeten zijn. Ik kijk graag met je mee of ik iets kan zien waar het tegoed aan is gebruikt, zou je daarvoor het simkaartnummer kunnen toevoegen aan jouw forumprofiel bij "Persoonlijke opmerkingen” (dus niet hier in een reactie hieronder)? Als je daarna een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan denken.