Beantwoord

beltegoed prepaid mobiel nog niet bijgeschreven

  • 24 March 2020
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

  1. Op 18 maart j.l. heb ik mijn beltegoed verhoogd met 20 euro. Ik heb hier ook al een prepaid code voor ontvangen. Hoe krijg ik in hemelsnaam deze op mijn mobiel. (ik kreeg het bericht dat mijn betaling nog niet was afgerond en dit 5 werkdagen kan duren). Is er ook een simpeler manier van opwaarderen???
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 March 2020, 20:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@keecee

De meest simpele manier van opwaarderen blijft wat mij betreft het kopen van een opwaardeercode bij b.v. een tankstation of supermarkt. 

Zo doe ik dat geregeld, je toetst de code in op jouw telefoon en het saldo is direct opgewaardeerd. 

 

Begrijp ik, maar ik weet nu nog steeds niet wat ik met de code moet doen die ik op mijn e-mail heb ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben bang dat je moet wachten totdat de betaling is verwerkt. Je zou eens kunnen bellen met 0800-0402 of zij iets voor jou kunnen regelen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @keecee, welkom op het forum! Heb je inmiddels telefonisch duidelijkheid kunnen krijgen? :slight_smile: Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Als je dan ook je forumprofiel aanvult met het 06-nummer waar het om gaat (alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators) dan kan ik op onderzoek uit.

Hallo Sanne.

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn beltegoed op mijn mobiel. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het telefonisch gelukt is @keecee :thumbsup_tone2:

 

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig. :smile: Fijn dat het opgelost is en bedankt voor het terugkoppelen! 

Reageer