Beantwoord

Beltegoed prepaid verdwenen

  • 2 March 2021
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb 21 feb bij ah een opwaardeerbon van €20 gekocht en in de prepay app opgewaardeerd (bonus tarief + €15) daarvan een €4,99 bel&sms bundel gekocht. Nu is sins gister alles weg. Het opgebouwd bonus tarief van €40 en de rest (€15)van de opwaardeerbon van €20 waarvan ik nog geen bundel had gekocht is verdwenen.Automatisch opwaarderen staat uit dus hoe kan die €15 die overblijft van de €20 opwaardeerbon verdwenen zijn?

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 March 2021, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Staat 'mobiele gegevens’ op je telefoon aan?

Zo ja, dan raad ik je aan dat uit te schakelen, ik vermoed namelijk dat je beltegoed verbruikt is aan dataverbruik, dat kan ook gebeurd zijn als je niet zelf actief internet hebt willen gebruiken, maar ook door bv updates en andere data verbruik wat vaak op de achtergrond plaats vind.

 

Dat mn beltegoed is op gegaan omdat mobile gegevens aan stond is duudelijk, maar heb een €20 opwaardeerbon gekocht en daarvan een €5 bundel bellen en smsen gekocht zou nog €15 over moeten hebben, maar die is verdwenen en automatisch opwaarderen staat uit 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @B. van Minder, welkom hier. 

Je vraagt je af waar jouw beltegoed is gebleven. Deze is eigenlijk altijd verbruikt. Ik kan nog eens kijken of dat ook daadwerkelijk zo is. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van mobiele nummer en simkaartnummer. hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken. 

Ok in mn profiel (rubriek opmerking) staat mn tel.nr. en sim-kaart nr. Ik ben ook gebeld door kpn maar die oproep heb ik gemist. mvg B.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb eens meegekeken. Ik die dat er af en toe data verbruikt wordt. Daar gaat het beltegoed aan op. Het verdwijnt dus niet zomaar. Het wordt gewoon verbruikt aan mobiel internet.