Beantwoord

Beltegoed terugkrijgen

  • 22 May 2020
  • 6 reacties
  • 2480 keer bekeken

Mijn man is overleden.  Hij had nog een beltegoed van € 19,91. Hoe kan ik dat terug krijgen. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 May 2020, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Allereerst gecondoleerd.

Bij prepaid is het een kwestie van eerst het tegoed opmaken en dan niet meer gebruiken als je het nummer wilt opheffen. 9 maanden na het laatste gebruik vervalt de aansluiting/nummer en ook het tegoed wat er dan nog opstond. Dat kan niet gerestitueerd worden.

Maar op iedere 'regel’ ….

Reputatie 6
Badge +6

Volgens mij doen ze dat niet meer. Ik weet niet of je zelf ook een KPN prepaid simkaart gebruikt, want dan kan je het volgens mij wel op je eigen simkaartje laten overzetten.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rommeltje, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies. Ik begrijp dat je nu allerlei dingen aan het regelen bent, waaronder zijn prepaid nummer.

Bij prepaid hebben we helaas niet de optie om het terug te storten op een bankrekeningnummer, omdat wij het ook niet direct en maandelijks incasseren. Het enige wat ik kan doen is het in mindering brengen op een ander abonnement. Echter moet je dan wel een ander prepaid nummer, mobiel abonnement of vaste diensten bij KPN afnemen. Dan heb ik namelijk alle gegevens om dit in orde te kunnen maken en kan ik het als beltegoed toevoegen bij een ander prepaid nummer, het afhalen van een mobiele factuur of factuur voor de vaste diensten. 

Neem je verder geen diensten af bij KPN? Dan kan ik hier helaas niet zoveel voor je in betekenen. Dan zou je eventueel nog contact kunnen opnemen met de nabestaandendesk via 0800-0201 555.

Euh, @Susan_ 

Ik hoop dan wel dat je het erbij doet bij een andere prepaid of abonnement.

Want in mindering is dubbel op weg ha ha :smiley:

Susan schrijft: t in mindering brengen

Reputatie 7
Badge +21

@PeterG de € 19,91 haal ik dan af een mobiele factuur of vaste diensten (dus breng ik het in mindering op de totale kosten). Indien het inderdaad om prepaid gaat zal daar € 19,91 tegoed bij komen inderdaad!

:grinning::laughing: