Beantwoord

Beltegoed verdwenen

  • 7 February 2022
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo,

Ik had nog iets van 20 euro beltegoed, dat is nu helemaal verdwenen. Ik kan ook niet achterhalen waarnaartoe, ik zie enkel in het overzicht dat er 74 cent internet af is gegaan, verder niks.

Kunnen jullie dit nakijken, ik hoor er graag van

icon

Beste antwoord door Bart_ 9 February 2022, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Wanneer heeft u het toestel voor het laatst gebruikt?

Ik heb een nieuw toestel, dus vanmiddag de simkaart in de nieuwe telefoon gedaan. Dit moet toch niks uitmaken?

Nee, maar u moet bijvoorbeeld wel 1 keer gebeld hebben de afgelopen 6 maanden. Dat zou een reden kunnen zijn dat beltegoed is verdwenen. Ook bij een nieuwe toestel het MOBIEL internet uitgezet?

Nee, staat uit, wifi staat aan. Kan u niet zien waar het naar toe is gegaan?

 

 

Ik ben geen medewerker. Vul u profiel aan zodat een medewerker aan u gegevens in het dossier kan kijken. Zit even mee te denken. Als u zelf niet gebeld hebt en internet uit staat.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Miranda70 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Het KPn Forum is er opgericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips geven bij KPN-gerelateerde problemen. Jeroen Ruiter is een zeer gewaardeerd forumlid en, net als jij, klant van ons. Ik ben een moderator, ik werk voor KPN en ik begeleid de gesprekken die hier worden gevoerd. Jeroen stelt heel goede vragen. Als je heel lange tijd je nummer niet gebruikt, kan je nummer uiteindelijk non-actief worden (uiteraard krijg je tal van berichten om je hier voor te waarschuwen). Het kan ook zijn dat er onvermoed data wordt verbruikt, wat een plotselinge afname van het tegoed ook verklaard. 

Ik begrijp dat geen van deze twee zaken bij jou spelen? Ik kan voor je kijken of ik iets kan vinden, zet in dat geval je mobiele nummer en het nummer van je simkaart even in je KPN Forum profiel. Als je liever direct contact wilt (als moderator kan ik niet direct en persoonlijk reageren) kun je ook even bellen met de klantenservice via 0800-0402.Â