Beantwoord

Beltegoed verdwijnt

  • 30 November 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Geachte Hr Mevr / Mijn beltegoed van mijn prepaid verdwijnt zonder dat ik er iets mee doe.

                               Wel 5 euro per dag. Ik heb alles uit staan. Ik gebruik alleen als er wifi als dat in de 

                                buurt is. 

 

Hartelijke groeten.

GeJoAn.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Misja20 30 November 2020, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Geachte Hr Mevr / Mijn beltegoed van mijn prepaid verdwijnt zonder dat ik er iets mee doe.

                               Wel 5 euro per dag. Ik heb alles uit staan. Ik gebruik alleen als er wifi als dat in de 

                                buurt is. 

 

Hartelijke groeten.

GeJoAn.


Staat mobiele gegevens op je telefoon uit? Als dat namelijk aanstaat, ook al gebruik je dan zelf niet actief  internet via het mobiele netwerk van kpn, kan er op de achtergrond toch dataverbruik ontstaan zoals updates ect ect.

Als dat aanstaat, even uit klikken en dan zou het opgelost moeten zijn.

 

Geachte Bedankt voor de tip. heb mijn mobile gegeven uit geschakeld en ik denk dat het is opgelost.

               Geen beltegoed meer wat verdwenen is. 

Gr,G.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

Ik stuur dit bericht namens mijn schoonvader die een prepaid kaart heeft van KPN en met hetzelfde probleem zit. Mobiele date (Nokia) staat UIT en TOCH verdwijnt het beltegoed.

Gisteren heb ik contact gehad met de helpdesk (Jodina) en die kon er niets aan doen en zei dat ik beter kon mailen. Kan alleen op de website geen email adres vinden.

Graag uw reactie


Edit: Verkeerd topic.