Beantwoord

Bonustegoed prepaid niet ontvangen

  • 1 November 2020
  • 11 reacties
  • 334 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Bonustegoed van prepaid nog steeds niet ontvangen.
wat nu?


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 5 November 2020, 16:51

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jwb386 ,

De fout ligt niet bij jou hoor, het is even puzzelen. Maar als je het eenmaal weet, dan komt het volgens mij wel goed!

Er zijn meerdere tegoeden bij KPN prepaid. Je hebt het normale tegoed, dat je alleen kan opwaarderen door ervoor te betalen. Online, automatisch of via sms. Dat tegoed kan je opvragen via *101#. Van dit tegoed kan je prepaid bundels kopen, mee internetten, sms'en en bellen.

Het bonustegoed, wat je krijgt bij je simkaart (€2,50), registratie MijnKPN (€7,50) of bonustegoed bij het opwaarderen, is alleen te gebruiken voor internet, sms'en en bellen (je kan hier geen bundels mee kopen). Dit tegoed vraag je op via *107#.

Wil je het allemaal overzichtelijk in één app? Dan raad ik de KPN prepaid app aan. Speciaal voor prepaid nummers, overzichtelijk wat allemaal op het simkaartje staat en makkelijk om bundels aan te schaffen.

 Dank voor uw reactie.Helaas werkt dat ook niet. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Jwb386 ,

Dan post ik hieronder voor de zekerheid toch nog maar even de hele procedure. 

 

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Bij stap 3 gaat het inderdaad mis. Als ik mijn wachtwoord en dergelijke invoer op mijn kpn, staat er wel dat ik ingelogd ben, maar staan er geen enkele gegevens. Alleen dat ik de prepaid app kan downloaden, inmiddels ook gedaan, Maar ook  daar kan ik het bonustegoed niet terug vinden.

Reputatie 6
Badge +6

Bij stap 3 gaat het inderdaad mis. Als ik mijn wachtwoord en dergelijke invoer op mijn kpn, staat er wel dat ik ingelogd ben, maar staan er geen enkele gegevens. Alleen dat ik de prepaid app kan downloaden, inmiddels ook gedaan, Maar ook  daar kan ik het bonustegoed niet terug vinden.


Via welke browser probeer je het? Ik weet dat sommige delen van de kpn site niet goed laden via bepaalde browsers, Google Chrome werkt daarvoor het beste.

Google Chrome ook geprobeerd, helaas…..

hopelijk gaat er iemand van kpn reageren

Reputatie 7
Badge +28

@Jwb386 

Er komt hier zeker nog iemand van KPN reageren. Dat kan wel 5 of 6 dagen duren. Het is druk op het forum. 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Jwb386, welkom op het forum. :slight_smile:

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het heel druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren.

Gelukkig zie ik dat @Noordzee je al veel goede tips heeft gegeven in de tussentijd. Helaas is het hiermee nog niet opgelost.

Heb je het bonustegoed nu nog steeds niet? Als dat het geval is, zou je dan je 06-nummer en simkaartnummer in je profiel kunnen invullen en hier een seintje geven zodra dat is gebeurd? Dan kan ik even meekijken.

Reputatie 7
Badge +10

@Jwb386  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Het is inderdaad opgelost. Kunt mijn account van het forum verwijderen?

Reputatie 7
Badge +10

@Jwb386  Fijn dat het opgelost is! Ik ga voor je regelen dat je account wordt verwijderd. Je account wordt dan anoniem. :relaxed:

Reageer