Bundel prepaid aanschaffen lukt niet

  • 30 July 2019
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb 10 euro beltegoed wil van mn beltegoed een bundel kopen van 3.99. Er word dan aangegeven dat mn tegoed te laag is dit vind ik raar

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Dolphijm, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Het is online al gelukt.
Wel een ander probleem ik moet betaalgegevens invullen maar wil al een paar weken niet lukken.
Hij geeft steeds een foutmelding aan
Reputatie 7
Badge +24
Ik vermoedt dat dit om automatisch opwaarderen gaat, her daar echter iets meer uitleg bij nodig. Waar probeer je dit te doen en wat probeer je precies te bereiken? Welke melding krijg je te zien?
Dit gaat idd om automatisch opwaar deren. Ik wil dit met mn mobiel doen onderweg en op vakantie. via een code opwaarderen en dat gaat volgens mij met sms. de melding is er is een fout opgetreden probeer het later nog eens. ik heb de kpn app.
Reputatie 7
Badge +24
Heb je deze stappen wel goed gevolgd? Zou je dit in een browser op een pc/laptop willen doen?
Ik heb de stappen via de lop top gedaan maar kom niet verder dan registreren en dan komt de foutmelding al.

Sorry ik heb een fout gemaakt ik wil niet automatisch opwaarderen maar via sms en zo ook de bundel aan kunnen zetten en dat dit wel automatisch afgeschreven word van mn bankrekening
Reputatie 7
Badge +24
Hi, ik heb ook een bericht terug. Wij kunnen dit hier niet reproduceren. Zou je dit nu nogmaals willen proberen voor het geval een tijdelijke storing was?