Beantwoord

Bundel uitzetten

  • 16 November 2020
  • 3 reacties
  • 906 keer bekeken

Ik heb 2 bundels aangezet, een onbeperkt bundel en een 1GB bundel. De snelheid van de onbeperkt bundel is te laag en daarom wil ik deze uitzetten zodat ik gebruik kan maken van de 1GB bundel. Hoe moet ik dit doen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 November 2020, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jan234, welkom op ons forum!

Het is helaas niet mogelijk om een prepaid bundel vroegtijdig uit te zetten, ook wij kunnen dat niet. De bundel die je als eerste hebt geactiveerd, zal actief blijven tot deze verloopt. Je kunt dus pas gebruik maken van de 1 GB bundel wanneer de Onbeperkt Online bundel is verlopen. Omdat je nu een extra bundel hebt aangevraagd die je niet kunt gebruiken, wil ik uit coulance aanbieden om de kosten van de 1 GB bundel eenmalig te vergoeden. Zou je hiervoor jouw 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer toe willen voegen aan je forumprofiel? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo @Jan234, welkom op ons forum!

Het is helaas niet mogelijk om een prepaid bundel vroegtijdig uit te zetten, ook wij kunnen dat niet. De bundel die je als eerste hebt geactiveerd, zal actief blijven tot deze verloopt. Je kunt dus pas gebruik maken van de 1 GB bundel wanneer de Onbeperkt Online bundel is verlopen. Omdat je nu een extra bundel hebt aangevraagd die je niet kunt gebruiken, wil ik uit coulance aanbieden om de kosten van de 1 GB bundel eenmalig te vergoeden. Zou je hiervoor jouw 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer toe willen voegen aan je forumprofiel? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo Denise,

Bedankt voor uw reactie. Ik waardeer het dat jullie het eenmalig willen vergoeden. Ik heb mijn gegevens aangepast. 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de terugkoppeling @Jan234. Ik heb de eenmalige vergoeding als beltegoed aan jouw prepaid simkaart toegevoegd. Hiermee kun je de 1 GB prepaid bundel na 18 december opnieuw aanschaffen. :blush: