Beantwoord

De GPS van de prepaidkaart op mijn SANBO I30 (kinder smartwatch) werkt niet

  • 7 February 2023
  • 10 reacties
  • 407 keer bekeken

Hi,

 

Ik heb al enige tijd een SANBO i30 kinder smartwatch maar ik kan nooit een goede GPS zien in de app op mijn telefoon. In de smartwatch zit een prepaid kaart van KPN en ik lees dat er misschien iets met de APN instellingen moet gebeuren.

 

Kan iemand mij hiermee helpen?

 

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 12 February 2023, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Sandra_314 Welkom op het forum. 

Ik moet zeggen dat ik niet heel veel verstand van GPS horloges heb. 

Maar ik weet wel welke APN instelling je bedoelt. We kunnen altijd proberen deze aan te passen. 

Zou je in je forumprofiel het mobiele nummer willen invullen waar het om gaat. 

En hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Hi Rutger,

 

ik heb het nummer opgeslagen 😊

Reputatie 7
Badge +15

@Sandra_314 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de APN nu veranderd, kun je laten weten of het hiermee inderdaad is gelukt? 

Hi Rutger,

 

Helaas merk ik geen verschil. Het horloge is aan en heeft bereik maar de GSP geeft de laatste update aan vanaf 12-2-2023 en die wijkt zeker 1 straat af dan dat het horloge is.

Reputatie 7
Badge +15

@Sandra_314 Wat jammer om te lezen dat je geen verschil merkt. 

Ik moet zeggen dat ik naast het aanpassen van de APN eigenlijk geen andere opties heb. 

Als er dan toch nog problemen zijn dan moet ik je verwijzen naar de producent van het horloge. 

Net mail contact gehad met Sanbo dat de GPS niet altijd werkt en dat er een prepaid 4 kaart in zit van KPN, vertelt ze me doodleuk dat het alleen werkt met sim abonnementen en niet met prepaid, staat nergens vermeld, dus ik hoop dat ik hem nog kan terugsturen na 5 weken. 

Hallo @Euro83 als je overgaat naar een sim-only abonnement kan KPN het prepaid-saldo op de sim-only kaart zetten.

Neem je geen sim-only, dan gewoon het saldo op-bellen dan vervalt de kaart vanzelf na een half jaar.

 

Ja dat krijg ik nu ook in 1x als reactie. Ik ben al maanden bezig en heb vanaf het begin aangegeven dat ik een prepaid kaart erin heb. Helemaal klaar met die gasten.

Echt wel heel slecht inderdaad. Ik ga hem terugsturen, helaas zit er een schaafje op het scherm, maar ik vind het gewoon kansloos hoe dit vermeld staat en hoe de communicatie is. Andere merken kunnen gewoon prepaid. 

Ja gelijk doen hoor. Tegen mij zeggen ze nu dat ik hem niet meer kan retourneren maar als ze de datum van mijn eerste contact (februari 😳) met hen hanteren dan kan dat nog wel. Dus ik ben nog steeds met ze bezig.