Beantwoord

Dubbele bundel gekocht

  • 16 January 2021
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

Goedendag, 
Helaas was ik voor de 2e keer vergeten om een Onbeperkt online bundel aan te zetten zodat ik heel snel door mijn beltegoed heen was. 

Vanavond deze Onbeperkt online bundel aangezet, maar dacht gelijk laat ik hem maar op automatisch verlengen zetten. Dit gedaan en nu zie ik tot mijn schrik dat ik nu 2x de bundel aangezet heb. Terwijl er automatisch verlengen nog steeds op “uit” staat in de app. 
Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice maar werd daar nogal behandeld als een klein kind. Ik had toch zeker zelf deze bundels aangeschaft?. En nee ze kon hier helemaal niets aan doen en mij niet tegoed komen. Heel jammer maar helaas. 
Omdat ik op dit forum ben gaan lezen en er meerdere mensen met dit probleem geholpen zijn stel ik de vraag ook nog hier. 
Is het mogelijk dat 1 bundel doorgeschoven wordt naar de volgende maand of dat ik het geld van 1 bundel retour kan krijgen? 

Misschien dat er een melding gegeven kan worden als je nogmaals een bundel wilt aanzetten of je dat wel wilt? Want ik lees op het forum dat het al vaker is voorgekomen dat er 2 bundels worden geactiveerd. 

Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen. Ik hoor het graag. 

Vriendelijke groet, Betty 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 January 2021, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Betty72, welkom op het forum! Als je per ongeluk een extra of verkeerde bundel aanschaft kunnen we dit vergoeden als deze niet gebruikt wordt. Dus normaliter doen we dit aan het einde van de looptijd. Maar bij deze bundel weten we al van tevoren dat die tweede dan niet aangesproken gaat worden. Je hebt je forumprofiel al ingevuld, waarvoor dank! Daarmee heb ik gelijk een kijkje kunnen nemen. Ik zie dat je nu zowel de Zorgeloos Online actief hebt als de Onbeperkt Online. De Zorgeloos is de bundel die automatisch verlengd, dus dat is nu in orde. De andere bundel heb ik vergoed. Dat bedrag is aan je beltegoed toegevoegd.

Badge

Beste Erik, 
Super bedankt voor deze mooie services! 
 

Vriendelijke groet, 

Betty