Beantwoord

extra beltegoed €7,50 niet ontvangen

  • 9 March 2021
  • 10 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo ik heb een nieuwe Prepaid gekregen en 2,50 wel gekregen maar de 7,50 nog niet ontvangen.

 

Mijn gegevens staan in profiel

Groetjes 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 9 March 2021, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Boter 

Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat inderdaad direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Boter, is het inmiddels gelukt om de €7,50 aan te vragen met bovenstaande instructie van @RBxx

Nee nog niet helaas 

Als het goed is dan is het gekoppeld heb formulier ingevuld bericht dat het verwerkt is, formulier in gevuld maar nog niks ontvangen 

Reputatie 7
Badge +21
Hoe zie ik het extra tegoed terug?

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Hallo 

Reputatie 7
Badge +19

Hier lijkt dan nu iets niet goed te gaan, als jij nog altijd ondanks aanmelden de €7,50 niet bijgeschreven krijgt. Zou je jouw 06 nummer in jouw profiel willen zetten @Boter en mij een seintje willen geven? 

Hallo mijn nummer staat er. 

Reputatie 7
Badge +19

Goed nieuws @Boter, het extra tegoed is bijgeschreven zie ik sinds 8 maart 2021. Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Op dit moment is het saldo €7,20

Helemaal super

bedankt.