Beantwoord

Extra bonustegoed €7,50 niet gekregen

  • 24 February 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Nieuwe sim kaart geplaatst. 

Ik heb mij geregistreerd in MijnKPN, maar ontvang niet de extra bonustegoed van €7,50.

Hoe kan dit?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 24 February 2021, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wagemaker , er is meer nodig dan alleen registreren.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) 

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.