Beantwoord

Extra prepaidtegoed bij aankoop nieuwe simkaart nog niet ontvangen

  • 8 August 2020
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb gisteren een prepaid kaart gekocht en gekozen voor KPN vanwege het beltegoed. Alle voorwaarden gevolgt maar helaas geen beltegoed extra, waar gaat het fout? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 8 August 2020, 11:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Deusjevootje 

Heb je alle stappen uitgevoerd zoals beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Punt 1 en zijn gedaan, alleen geef je aan formulier invullen voor aanvragen beltegoed, waar kan ik dat vinden?

Punt 1 en 2 bedoelde ik

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Deusjevootje , ik heb zojuist nog een plaatje toegevoegd.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Bedankt voor je hulp, inmiddels gelukt. Wel erg omslachtig allemaal!

Reageer