Beantwoord

Extra tegoed prepaid niet zichtbaar

  • 29 September 2020
  • 11 reacties
  • 219 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ook geregistreerd en alles doorlopen maar geen extra beltegoed gekregen. Ook als ik *107# doe 0 euro bonustegoed. Heb mobieltje en simkaartje via Bol.com gekocht. Er staat nu 2,50 euro tegoed op en de overige 7,50 euro dus niet. Hoe kan dit?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. originele topic

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 30 September 2020, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Anne124. Voor de €7,50 extra beltegoed heb je de instructies gevolgd? Als dat het geval is, dan moet je de €7,50 extra prepaid tegoed bijgeschreven zijn. Uit jouw verhaal begrijp ik dat het niet het geval is. Zou je jouw profiel willen invullen en ook het 06-nummer willen vermelden? Dan kan ik voor je nakijken waar het extra tegoed is gebleven.

Hoi Jeroen,

Ok. Ik heb alle instructies gevolgd. En profiel ingevuld. Ik wacht je reactie af. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben voor je in de systemen gedoken en zie dat de registratie via MijnKPN niet goed is gegaan. Waardoor de €7,50 extra beltegoed niet wordt bijgeschreven op dit moment.
Je hebt wel een KPN ID aangemaakt en jouw Prepaid nummer gekoppeld? Dan is enkel nog stap 3 nodig:


Stap 3 Aanvragen extra tegoed

  1. Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
  2. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging
  3. Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien

Bij punt 2 klik je op "hier", dan krijg je een formulier om in te vullen. 
Zie jij dit ook zoals op het plaatje?

d9146c25-a114-41f7-a547-c08b1bb398a2.png


Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt!

 

Hoi Jeroen 

 

Het is gelukt. Het bonustegoed staat er bij. Dank je.

Hoi Jeroen,

Ik heb wel een sms je gehad dat bonustegoed  7,50 is maar als ik SALDO sms naar 1266 dan geeft ie aan 0 euro. Hoe kan dit? Ik heb alles doorlopen. Moet ik nog een stap doen? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jeroen,

Ik heb wel een sms je gehad dat bonustegoed  7,50 is maar als ik SALDO sms naar 1266 dan geeft ie aan 0 euro. Hoe kan dit? Ik heb alles doorlopen. Moet ik nog een stap doen? 


via *107# staat er ook nog steeds 0 euro?

Ja er staat nu 0 euro op zijn mobiel. Heb ik gecheckt via *107#

Raar want ik zie op app wel 9.70 euro bonustegoed staan

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat er een totaal bonussaldo is van €9,70.  Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaidtegoed je nog hebt. Om die die €9,70 te zien bel je dus *107#. Mocht dat nu weer 0 aangeven, dan is daar iets vreemds mee aan de hand. In dit geval kun je uit gaan van de app. De app geeft weer wat ik hier ook zie in het systeem.

Ik heb opnieuw gecheckt. Er staat nu 7,50 euro bij. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Mooi om te horen @Anne124!