Beantwoord

Geactiveerde prepaid bundel weer uitzetten

  • 30 November 2023
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Beste KPN-team,

Gisteravond heb ik per ongeluk een prepaid SIM-kaart gekocht en een bundel van 9 euro geactiveerd die “unlimited” wordt genoemd. De medewerker in de winkel was niet op de hoogte van deze bundel, dus heb ik me erop geabonneerd. Na enige tijd merkte ik echter dat de internetsnelheid van deze bundel erg traag is.

Daarom ben ik opnieuw naar de winkel gegaan en heeft de medewerker mij geadviseerd om een andere bundel van 3GB voor 20 euro aan te schaffen, wat ik heb gedaan. Nu heb ik twee bundels in mijn systeem: de “unlimited” bundel met lage snelheid en de 3GB bundel met hoge snelheid.

Ik wil graag de “unlimited” bundel met lage snelheid annuleren en verwijderen, maar ik kan geen optie vinden om dit te doen, en de medewerker in de winkel kon me hiermee niet helpen. Kunnen jullie mij alsjeblieft assisteren of uitleggen hoe ik dit kan doen?

Ik heb dringend internet nodig en kan niet 29 dagen wachten zonder internetverbinding. Jullie hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Momtaz

icon

Beste antwoord door RBxx 30 November 2023, 19:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Momtaz , helaas kan ook een KPN medewerker hier op het forum je niet (direct) helpen.

Een bundel die geactiveerd is kan niet worden verwijderd, ook niet door KPN. Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf afloopt na 31 dagen. Er kan maar één bundel actief zijn, dus de 2e bundel staat in de wacht. Wat eventueel wel kan is het volgende: de 2e bundel kan door een KPN moderator worden vergoed als die bundel ongebruikt verloopt. Dan krijg je die kosten retour als beltegoed.

Reageer