Beantwoord

Geactiveerde vervangende simkaart geeft geen nummer info wel saldo info.

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb op aanraden van KPN mijn oude prepaid sim kaart vervangen met een nieuwe. Deze heb ik net in mijn telefoon geplaatst. Ik heb een SMS bericht gekregen dat de nieuwe kaart is geactiveerd. Bij navraag naar SALDO klopt mijn tegoed. Maar in mijn telefoon staat nergens mijn telefoon nr. Ook weet ik niet hoe ik de standaard pincode kan veranderen.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 July 2021, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Yva, welkom op ons forum!
Waar je in je toestel je pincode kunt wijzigen is per toestel verschillend, daar kan ik je niet zo goed mee helpen vrees ik. Dit moet ergens in de instellingen staan.

Wat betreft je nummer ,als het goed is heb je gewoon je eigen nummer gehouden!
Bedoel je misschien de nummerweergave? Dat je niet ziet wie er belt en andere mensen jouw nummer niet zien? Dit is iets wat soms aan onze kant uit lijkt te staan, daar kan ik even naar kijken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Reputatie 7
Badge +20

@Yva ik heb niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?