News

Geen aansluitkosten bij overstap prepaid naar abonnement

  • 8 July 2020
  • 8 reacties
  • 741 keer bekeken
Geen aansluitkosten bij overstap prepaid naar abonnement
Reputatie 7
Badge +25

Sinds 1 juli hanteren we geen €25,- aansluitkosten meer voor KPN prepaid-klanten die overstappen naar een KPN abonnement.

Hoe wordt dit verrekend?

 

  • De aansluitkosten worden automatisch gecrediteerd op de 1e factuur, je hoeft dus niets voor te schieten. 
  • Let op: de aansluitkosten kunnen op dit moment nog niet direct in het bestelproces kwijtgescholden worden, maar pas op de 1e factuur. In het winkelmandje en op de orderbevestiging zullen de aansluitkosten dus nog wel zichtbaar zijn. 
  • Het is belangrijk dat de aanvraag met nummerbehoud wordt gedaan, anders herkennen we niet dat je van prepaid komt.

 

Uiteraard is ook gewoon het proces van kracht waarbij overgebleven (betaald) beltegoed wordt gecrediteerd op de factuur na overstappen van prepaid naar abonnement. Daar verandert niets aan.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

1e factuur ontvangen en toch gewoon € 25 aansluitkosten erop.

Beetje jammer.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het inderdaad niet op je factuur is verwerkt, @mrhage, sorry daarvoor. Daarom heb ik zojuist een creditering van die kosten ingevoerd zodat je het op je volgende factuur alsnog terug krijgt.

Geldt dit nog steeds? Ik heb voor mijn dochter ook het prepaid nr omgezet naar abonnement maar er stond bij dat ik wel €25 aansluitkosten had?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Rieneet en bedankt voor jouw bericht. We hebben nog steeds de actie dat er geen aansluitkosten berekend worden bij een overstap van een KPN prepaid naar een KPN Mobiel abonnement. Als jij wel de aansluitkosten berekend hebt gekregen, dan wil ik dit graag voor je nakijken en corrigeren.
Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, het 06-nummer waar het om gaat en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Alvast bedankt!

Ik wil voor mijn moeder prepaid omzetten naar sim only. Geldt de regel van max. 300 EUR beltegoed wordt gerestitueerd om de 2e of 3e telefoonrekening? Zij heeft namelijk ca. 200 EUR beltegoed.

 

Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @PTT_NL! Als jouw moeder haar KPN Prepaid omzet naar een KPN Sim Only, dan krijgt ze inderdaad haar overgebleven beltegoed terug op één van de eerste facturen van haar Sim Only abonnement. Je vindt dit ook terug op onze site: Overstappen van prepaid naar een abonnement. Het staat onderaan de pagina, bij veelgestelde vragen. :blush:

Is deze actie nog steeds geldig?

Reputatie 7
Badge +20

Dit is nog steeds van toepassing @Lukas_vr 😊

Als je met een KPN prepaid nummer overstapt naar een KPN abonnement, worden de aansluitkosten kwijtgescholden!