Beantwoord

Geen extra tegoed bij registratie Prapaid gekregen

  • 5 April 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb ook geen tegoed bij registratie gekregen

Mijn 06 nummer is **********

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je  aangemaakt. Mobiele nummer afgeschermd i.v.m. privacy. Plaats nooit privégegevens in openbare berichten.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 April 2021, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Liesvanaj! Bedoel jij het extra tegoed van €7,50? 

Heb je alle stappen doorlopen om dit extra tegoed aan te vragen?
Als je dat gedaan hebt en het tegoed is nog niet bijgeschreven, dan kijk ik graag met je mee. Vermeld je nog even jouw simkaartnummer in jouw profiel? Bijvoorbeeld in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Als je een seintje geeft als je dat gedaan hebt, dan duik ik er even voor je in!

Done

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat jij je nummer nog niet gekoppeld hebt aan MijnKPN, wil je dat alsnog doen en dan het tegoed van €7,50 aanvragen?
 

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

  1. Klik op registreren om een MijnKPN account aan te maken. Vul je e-mailadres in. Je ontvangt hierop een bevestigingslink
  2. Bevestig het e-mailadres door op de blauwe knop te drukken
  3. Vul je gegevens in en klik op afronden. Let op: voer hier je nieuwe nummer in

:point_right_tone4: Klik hier om KPN ID te registreren :point_left_tone4:

Stap 2 Koppelen van producten

  1. Vul je mobiele nummer in en wacht op de verificatiecode
  2. Vul de verificatiecode in om je nummer te bevestigen
  3. Je nummer is gekoppeld aan je KPN ID

Stap 3 Aanvragen extra tegoed

  1. Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
  2. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging
  3. Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien

Laat je weten of dit gelukt is of bij welke stap je vastloopt?