Beantwoord

Geen mobiel internet in Duitsland

  • 26 June 2020
  • 8 reacties
  • 524 keer bekeken

IK had deze week precies hetzelfde probleem. Geen internet op mijn prepaid bundel in Duitsland.Alles geprobeerd op mijn iPhone 6plus maar niets werkte. Vanmiddag gebeld met KPN . Hier werd geen enkele oplossing geboden en na nog eens tien minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Weer een negatieve ervaring met KPN . Maar hoe maakt KPN zijn belofte dat internet op de bundel in Duitsland werkt waar?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bernar 15 July 2020, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bernar, geen mobiel internet in Duitsland dus. Dat is niet fijn evenals dat er nog geen oplossing is gevonden. :( Excuses dat de verbinding verbrak

Je hebt de instellingen wel al nagelopen op jouw toestel? Deze staan allemaal goed? Dus Mobiele data en Roaming aan? 

Ook wil ik graag kijken of de instellingen aan onze kant goed staan. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en simkaartnummer? Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt. 

Ik had mobiele data en roaming aanstaan.Op mijn forum profiel staat mijn mobiele en simkaartnummer.

Badge +19

Maar ja wat kan kpn doen?? Je bent te gast op een Duits netwerk. Wellicht heeft die een lage dekkingsgraad. In geen enkel land is de dekkingsgraad hoger dan in Nederland.

Reputatie 7
Badge +20

Aan onze kant staat ook alles goed. Als ook de instellingen op jouw toestel goed staan, kan het ook aan de Duitse provider liggen zoals Joep1965 aangeeft. Je kan eens proberen handmatig een ander netwerk te proberen, mogelijk dat die beter werkt. 

Ook in België en Frankrijk kwam mijn Iphone 6 met prepaid bundel niet op internet terwijl hij wel verbonden was met de lokale provider. Toen de iphone 6 van mijn vrouw met dezelfde prepaid bundel wel op internet kwam in Frankrijk wist ik dat het probleem in mijn toestel moest zitten. Apple support suggereerde mij de mobiele data van mijn mobiele netwerk opnieuw in te stellen. Dat heb ik gedaan en daarmee was het probleem opgelost en kon ik vandaag in Duitsland met mijn prepaid bundel op internet.

Reputatie 7
Badge +20

Mooi dat het nu opgelost is. Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Op de telefoon van mijn man wel internet in Duitsland maar de mijne heeft geen verbinding. Ik heb de instellingen vergelen en zie geen verschil.

@Mh1111 Kun je jouw simkaartje eens in de telefoon van je man proberen?