Vraag

Geen netwerk op smartwatch optible babino 2

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Het lukt me niet om het netwerk werkend te krijgen op een nieuwe smartwatch optible babino 2 met een prepaid kaart van kpn. Ik heb de sim geactiveerd door deze op mijn telefoon te gebruiken. Daar heb ik ook de pincode op de simkaart uitgeschakeld. Als ik naar het nummer bel, krijg ik direct voicemail en zie ik niks op de smartwatch binnenkomen. Daarnaast staat er een rode streep door het icoontje met de 'netwerkbalken'. In de app SeTracking2 wordt aangegeven dat het apparaat niet op het netwerk aangesloten is. De locatie van het horloge wordt dan ook niet weergegeven in de app. Waar gaat het fout? Wie kan me helpen?

Het gaat om de optible babino 2


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Inmiddels is het gelukt om het horloge op het netwerk aan te sluiten. De gps locatie wordt alleen nog niet nauwkeurig aangegeven. Ik neem aan dat dit vanzelf bijgewerkt wordt.