Beantwoord

Geen prepaid Sim kaart ontvangen

  • 9 September 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Op 28 augustus een KPN prepaid simkaart besteld en betaald voor mobiel van onze zoon.  Deze zou op 28 augustus zijn verstuurd per briefpost. (bestelnummer 20082833244634-1  ) Op 2 september nog steeds niets ontvangen, daarom gebeld naar de KPN klantenservice. Deze mevrouw lang aan de telefoon gehad, mevrouw zou een uitgebreid rapport maken om de simkaart op te sporen. We zouden terug gebeld worden hierover.  Helaas zijn we nooit terug gebeld. Nou lijkt ‘t ons ook sterk dat een simkaart per briefpost kan worden opgespoord? We wonen niet in de buurt van een KPN winkel en blijven vanwege corona zoveel mogelijk binnen. (Risicogeval) Inmiddels is het al 9 september en de prepaid kaart van onze zoon is helemaal nooit binnen gekomen! Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Wart22 14 September 2020, 01:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Wart22 en welkom op het forum! Aan je geduld kan het zeker niet liggen, de SIM-kaart had inmiddels al lang binnen moeten zijn. 😕 Inmiddels heb je hem nog niet ontvangen? Zo niet, dan stel ik voor dat je een nieuwe prepaid kaart bestelt. Het geld wat je voor deze bestelling dan hebt betaald kan ik als beltegoed bijschrijven op de nieuwe prepaid aansluiting. 

Als je de simkaart binnen hebt kun je hier een berichtje plaatsen en je forumprofiel aanvullen met het 06-nummer en SIM-kaartnummer van de prepaid aansluiting. Dan kan ik aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer van je vernomen dus ik hoop dat het gelukt is om een prepaid kaart te regelen. Zo niet, laat het hier gerust weten!

Beste Sanne,

Tot onze verbazing is de prepaid kaart alsnog bezorgd door PostNL op 11 augustus. Dus alles is inmiddels oké.  (Alleen geen idee waarom deze er zo lang over moest doen.) 

Bedankt voor je reactie! :relaxed:

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Oooh gelukkig! Dat is inderdaad een flinke vertraging, maar heel fijn dat hij toch gearriveerd is. Graag gedaan, jij bedankt voor de terugkoppeling! 😄

Excuses, ik bedoelde natuurlijk op 11 september. :sweat_smile:

Reageer