Beantwoord

Geen reactie op het bestellen van een simkaart na invullen formulier

  • 16 June 2023
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik bestelde een simkaart voor 31€, stuurde een formulier in en kreeg te horen dat ik binnen 1 dag een antwoord zou krijgen. Ik heb nooit een antwoord ontvangen.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 17 June 2023, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@guk755  Voor een snel antwoord op je vraag kun je het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je medewerker wilt spreken

Reputatie 7
Badge +17

Hi @guk755! Goed dat je aan de bel trekt. 

Als ik in mijn systeem kijk, dan zie ik dat je gisteren uiteindelijk toch bericht hebt gehad over het bezorgen van de simkaart. Die werd vandaag bezorgd, dus hopelijk heb je hem inmiddels binnen. 🙂

Mocht je in de toekomst nog eens iets bestellen en je afvragen waar de bestelling blijft, dan kun je ook je bestelstatus bekijken. Of inderdaad dit:

Voor een snel antwoord op je vraag kun je het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je medewerker wilt spreken


Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten!