Beantwoord

Geldigheid van tegoed

  • 5 February 2020
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 2

Volgens de app KPN Prepaid loopt de geldigheid van mijn tegoed t/m 6 augustus 2020
Ik heb zojuist opgewaardeerd en gebeld maar de geldigheid blijft op 6 augustus 2020 staan.
Graag uw reactie hoe en wanneer die datum verlengt gaat worden.
Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 February 2020, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2

Niemand die mij iets kan vertellen hierover ?

Hoi @schenk . Ik heb dit van de website geplukt:

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).

Volgens mij klopt het dan redelijk wat er nu in je app staat, of zie ik iets over het hoofd? 

Reputatie 2

Dat was mij al bekend maar ik heb een sms gestuurd en opgewaardeerd maar de datum bleef gelijk.
Vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +28

Jij hebt twee dagen gelenden opgewaardeerd. Toen was het 6 februari 2020. 6 augustus 2020 is dan precies zes maanden verder. Er kan geen datum komen te staan die meer dan zes maanden in de toekomst ligt. 

Reputatie 2

Oeps, dan heb ik 6 februari als 6 augustus verkeerd gelezen, excuses daarvoor. :kissing_smiling_eyes:
Geluk is dan ook nog dat ik precies op tijd heb gebeld en opgewaardeerd want dat was dan op 6 februari
Totaal niet bij stil gestaan.
Bedankt voor de verheldering. :thumbsup:

Geen probleem, @schenk . Soms dansen dat soort getalletjes ook voor mijn ogen. Ik ben blij dat je op tijd was.

Voor andere vragen weet je ons te vinden.