Beantwoord

GPRS instellen 2g wildcamera prepaid sim-kaart

  • 7 August 2021
  • 14 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik heb een wildcamera met gprs ondersteuning. Ik heb bij APN portalmml.nl en internet ingevuld, maar hij kan niks versturen. De prepaid sim-kaart wordt wel herkent en er komt netjes KPN B.V. in beeld met 4 strepen. Sim-kaart in een andere telefoon gedaan en ik kan bellen, sms’en en data verzenden. Wat kan ik nog doen. Sim-kaart is goed geplaatst in device, sim pincode is niet meer aanwezig, e-mailinstellingen meerdere keren voor andere type e-mailadressen aangepast.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 August 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JohanFD, welkom op ons forum!
We zouden de APN Prepaidinternet nog kunnen proberen, die moet dan nog wel door mij of een collega aangezet worden.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

 

Let op: In december 2025 stopt het 2G netwerk bij KPN

Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:

Beste Thomas,

Zojuist gedaan.

Mvg 

 

*admin: achternaam verwijderd

Beste Thomas,

Wat wordt de APN settings? En is dat voor Duitsland hetzelfde?

Mvg 

Reputatie 7
Badge +20

@JohanFD ik heb de APN Prepaidinternet voor je aangezet. Als het goed is kun je dit dus invoeren waar je voorheen portalmmm.nl had ingevuld. Volgens mij laat je de instellingen verder leeg. Ik heb verder niet zoveel verstand van dit specifieke apparaat maar ik zie in verschillende topics dat dit vaak de oplossing is :sweat_smile:  kun je laten weten of het lukt?
In Duitsland moet dit hetzelfde werken!

Top, als het werkt, stuur ik je nog 3 telefoonnummers door, ook prepaid en voor dezelfde toepassing. Dank

Ik heb drie telefoonnummers toegevoegd aan mijn profiel, zou je dezelfde instellingen kunnen toepassen? Mvg

Kan je de achternaam in een vorige post voor mij verwijderen?

Reputatie 7
Badge +20

@JohanFD ik heb ze alledrie aangezet en de achternaam verwijderd!

Superthanks!

Hallo Thomas, ik zie dit item op het forum en ik heb hetzelfde probleem. Zou je voor mij ook Prepaidinternet als APN kunnen aanzetten? Wat zijn de verdere instellingen voor deze APN?

Groet

Rene

Reputatie 7
Badge +20

@ReneBenny, dat kan ik!

Kun je je mobiele nummer en simkaartnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Volgens mij hoef je verder niets in te stellen behalve dus de APN op “Prepaidinternet”. Als dat het niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Dan denken we daar even met je mee!

Net gedaan, laat maar weten of dat lukt.

Reputatie 7
Badge +20

Top! Ik heb m aangezet @ReneBenny!

@JohanFD zou u de verdere instellingen willen delen voor de wildcamera? Bij voorbaat hartelijk dank!

Â