Beantwoord

Het lukt niet om in het buitenland te verbinden met onze mifi router

  • 17 August 2023
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo,

We hebben een Mifi router met Simkaart gekocht, maar het lukt ons niet om buiten Nederland te verbinden met het internet. Kan iemand helpen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 August 2023, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo,

We hebben een Mifi router met Simkaart gekocht, maar het lukt ons niet om buiten Nederland te verbinden met het internet. Kan iemand helpen?

Hallo @Mirjam78 , is die simkaart wel een datasimkaart met een 097nummer? Want een 06 nummer mag hier niet voor gebruikt worden.

Waar kan ik dat zien? 

Hallo @Mirjam78 aan het nummer dat bij de kaart hoort, dat begint met 097.... Of 06...., zie ook je contract van het mobiele abo.

Begint met 06…

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mirjam78 en welkom op het forum!

Heb je de simkaart ook al eens in een smartphone getest en werkt het internet dan wel? 
Zo ja, dan zit het hem waarschijnlijk in de mifi router. Als je op de site van de fabrikant zoekt naar tips over de instellingen dan is het daar hopelijk snel mee opgelost. 
Zo niet, dan kun je ook contact met de fabrikant opnemen. 

Mocht de simkaart ook niet in een smartphone werken, welk abonnement heb je dan bij de simkaart? Onbeperkt data bijvoorbeeld, of een Kids Sim? 
Ook ben ik dan benieuwd in welk land de problemen spelen. Ik hoor het graag!

Laat me raden: TP link