Beantwoord

Hoe activeer ik een 097 tegoed kaart?

  • 13 August 2020
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge

Hallo allen,

 

Ik heb een Mifi router gekocht en daar zit een KPN SIM-kaart bij van KPN.

Hier staat 50gb tegoed op na activatie. Je snapt het al, dat lukt dus niet.

Omdat het hier om een 097-xxxxxxx nummer gaat, lukt het activeren dus niet, ik krijg de melding dat dit nummer niet geregistreerd kan worden.

De kaart zat nog nieuw in de verpakking en is geldig tot 10-12-2021.

Iemand een idee hoe dit werkt?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 August 2020, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Midio, welkom op het forum! Ik zie dat je al adresgegevens in je profiel hebt gezet. Dank daarvoor. Zou je dit nog willen aanvullen met het 097-nummer zelf, én het simkaartnummer? Deze kunnen beiden in het veld voor mobiel klantnummer. Laat even weten hier als je dit hebt ingevuld, dan kijk ik dit na. 

Badge

Hoi Erik,

Ik heb het zojuist toegevoegd. Mocht er nog meer nodig zijn, dan hoor ik dat graag.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Midio. Ik heb heb bij dezen voor je geactiveerd. Je zou hem nu ook gelijk moeten kunnen gebruiken. Zo niet, herstart de router even.

Badge

Enorm bedankt, Erik (vooral namens mijn tieners)! Werkt perfect!

Reputatie 6
Badge +6

Kan iemand mij vertellen wat voor kaart dit is? Kan er nergens iets over vinden op de site van kpn en heb zelf wel interrese in zo een prepaid simkaart waar zo een grote bundel op zit…

@Erik_

Reputatie 7
Badge +30

We verkopen op dit moment ook geen mifirouters meer. Dit hebben we bij KPN zakelijk wel gedaan. Ik verwacht dan ook dat Midio dit bij een derde partij heeft gekocht. Wellicht restanten van het een of 't ander.

Kan iemand mij vertellen wat voor kaart dit is? Kan er nergens iets over vinden op de site van kpn en heb zelf wel interrese in zo een prepaid simkaart waar zo een grote bundel op zit…

@Erik_

Hallo @Misja20 ,097  nummers zijn uisluitend bedoeld voor datagebruik in tablets e.d., je kunt er dus niet mee bellen.

Daar tegenover staat dat je geen 06 nummer mag gebruiken voor tablets e.d. voor uitsluitend data gebruik, dit i.v.m. tekort aan 06 nummers om mee te bellen.

Reputatie 6
Badge +6

Kan iemand mij vertellen wat voor kaart dit is? Kan er nergens iets over vinden op de site van kpn en heb zelf wel interrese in zo een prepaid simkaart waar zo een grote bundel op zit…

@Erik_

Hallo @Misja20 ,097  nummers zijn uisluitend bedoeld voor datagebruik in tablets e.d., je kunt er dus niet mee bellen.

Daar tegenover staat dat je geen 06 nummer mag gebruiken voor tablets e.d. voor uitsluitend data gebruik, dit i.v.m. tekort aan 06 nummers om mee te bellen.


Ik weet wat een 097 nummer is, bedoelde meer wat de mogelijkheden waren kwa bundels en zo. Maar blijkt dus dat het hele product niet meer verkocht word. Jammer! Is wel handig om te hebben voor bepaalde situatie’s.