Vraag

Hoe controleer ik of mijn prepaid nummer verlopen is?

  • 31 January 2021
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo, hoe kan ik weten of de kaart verlopen is? Ik kan wel de nummer met WiFi steeds gebruiken.. 

Bedankt alvast.

Chelina

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo, hoe kan ik weten of de kaart verlopen is? Ik kan wel de nummer met WiFi steeds gebruiken.. 

Bedankt alvast.

Chelina

Hallo @Chelina , door te proberen vanaf dat nummer naar huis te bellen of vanuit huis dat nummer proberen te bellen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Even als toevoeging. Ná 5 maanden ontvang je een sms met het bericht: Je hebt de simkaart 5 maanden niet gebruikt. Pas op, over 1 maand wordt de simkaart geblokkeerd. 
Ná 6 maanden blokkeren we de simkaart. Uiteraard ontvang je nogmaals een sms. Hierna heb je 3 maanden de tijd om op te waarderen. Hierna wordt de blokkade verwijderd. 

Na 9 maanden wordt het nummer vrijgegeven. Let op: dit nummer wordt na ongeveer één jaar aan iemand anders gegeven. Als het nummer dan nog actief is op WhatsApp, dan en iemand anders meldt zich aan met dit nummer, dan ontvangt diegene je berichten. 
Dit moeten we natuurlijk voorkomen. 

Controleer dus goed of het nummer nog actief is op het simkaartje.