Beantwoord

Hoe kan ik het verbruik inzien van een alarmhorloge met KPN Prepaid?

  • 29 March 2022
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

We hebben voor mijn moeder een alarmhorloge aangeschaft en daar moest een KPN prepaid kaart in. Nu gaat het horloge na een aantal maanden steeds automatisch op voicemail. En dat kan komen omdat het beltegoed op is. Nu heb ik destijds een account aangemaakt voor die kaart. Daar staat dat er nog 16 euro tegoed is. Maar ik zou graag inzien wat er wanneer van dat beltegoed verbruikt is/wordt. Facturen krijg ik niet. MijnKPNaccount of iets dergelijks zie ik ook nergens staan. Waar kan ik zien wat er op dat nummer is binnengekomen aan belletjes en uitgegaan is? Dank, Harrie

icon

Beste antwoord door PeterG 29 March 2022, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Zijn er niet 6 maanden verstreken, dan word de kaart namelijk geblokkeerd om te bellen als je niks hebt verbruikt en heb je nog 3 maanden om het nummer te redden om op te waarderen.

Pre-Paid is eigenlijk niet zo geschikt voor iets anders dan een telefoon.

Hallo, bedankt voor de reactie! Nee, pas in december aangeschaft, dus nog geen 4 maanden. Ben het met je eens, maar de levering van het horloge was alleen mogelijk met deze prepaid kaart van KPN.

Het verbruik kan je inzien via MijnKPN.

Volgens mij kun je 'm toevoegen aan je eigen Account of anders een aparte maken.

Voor toevoegen moet de simkaart even in een gewone telefoon i.v.m. de verificatiecode via sms!

Of ook de geldigheidsduur erbij staat weet ik niet; ik heb zelf prepaid van een andere provider. I.i.g. blijft ie geldig zolang er steeds binnen 180 dagen van het laatste gebruik er weer een sms verzonden wordt. Bellen kan denk ik niet met dat dingetje. (?)

 

Waar kan ik zien wat er op dat nummer is binnengekomen aan belletjes en uitgegaan is?

Bij een prepaid kan je dát alléén zien in de bellijst van de telefoon zelf. Aangezien het vooruit betaalt is worden uitgaande gesprekken niet geregistreerd. Alleen per seconde bijgehouden en afgeschreven.
Binnengekomen belletjes registreert een provider helemaal niet. Alleen de telefoon zelf.

Maar of zo'n horloge ook een lijst 'recent’ heeft….

 

Voicemail uitzetten: door te bellen (!) naar nummer 12339.