Beantwoord

Hoe kan ik mijn gekochte bundel annuleren?

  • 13 January 2024
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb een onbeperkte bundel gekocht voor mijn mobiele telefoon, maar de snelheid van 128 kbit is te laag. Dus kocht ik een tweede bundel met 500 MB en een hogere snelheid.  Maar de snelheid blijft laag. Hoe kan ik het onbeperkte pakket opzeggen of annuleren zodat ik het snellere pakket kan gebruiken? 

icon

Beste antwoord door RBxx 13 January 2024, 13:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas @Klaus333 
Een bundel die geactiveerd is kan niet worden verwijderd, ook niet door KPN. Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf afloopt na 31 dagen. Er kan maar één bundel actief zijn, dus de 2e bundel staat in de wacht. Wat wel kan is het volgende: de 2e bundel kan worden vergoed als die bundel ongebruikt verloopt. Dan krijg je die kosten retour als beltegoed.

OK, dan wacht ik nog even. Moet ik iets doen om de ongebruikte bundel terugbetaald te krijgen of gaat dat automatisch?

Reputatie 7
Badge +21

Neem tegen die tijd contact op met KPN op 0800-0402, die kunnen de (ongebruikte) bundel dan vergoeden als beltegoed.

Reageer