Beantwoord

Hoe kan ik mijn prepaid opwaarderen als ik alleen esim heb?

  • 1 June 2023
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb mijn sim-only abbonnement laten omzetten naar prepaid omdat ik naar het buitenland ben verhuist. Nu wil ik saldo storten op mijn prepaid, maar ik heb alleen een e-sim. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 June 2023, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frans8888 ,


Beltegoed opwaarderen

Je kunt op de volgende manieren je prepaid tegoed opwaarderen:

 

Eenmalig online opwaarderen

Kies een bedrag of bestel direct een bundel via Prepaid opwaarderen.

 

Opwaarderen via sms

Meld je 1 keer aan via SMS opwaarderen om een pincode in te stellen. Nadat je je pincode hebt ingesteld, kun je hiermee op elk moment opwaarderen via SMS.

Stuur gratis een SMS met PLUS[spatie]het bedrag[spatie]je pincode naar 1299 om op te waarderen. Bijvoorbeeld: om € 10,- op te waarderen met pincode 12345 verstuur je de volgende SMS: PLUS 10 12345. Je beltegoed wordt direct opgehoogd. Het geld voor de opwaardering wordt van je bankrekening of creditcard afgeschreven.

 

Mobiel opwaarderen

Registreer je voor SMS en mobiel opwaarderen via Mobiel opwaarderen. Bel voor mobiel opwaarderen naar 1244.

Lukt het niet om je aan te melden? Probeer dan eens een andere browser. Chrome werkt het beste.

 

Automatisch opwaarderen

Met automatisch opwaarderen bepaal je een vaste dag en een vast bedrag om je prepaid op te waarderen. Zo hoef je niet elke maand dezelfde handelingen te doen. Automatisch opwaarderen stel je ook gemakkelijk in via de KPN Prepaid App of in MijnKPN.

 

Opwaarderen via een opwaardeerbon

Je kunt in supermarkten, tabakszaken en andere winkels KPN opwaardeerbonnen kopen. Je kunt deze gebruiken om op te waarderen via sms of bellen.

  • Maak een sms met de volgende tekst: [code opwaardeerbon] Opwaarderen(bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen). Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.
  • Bel gratis met de mobiele telefoon die je wilt opwaarderen naar 1244 en kies voor optie 9. Toets de code van je opwaardeerbon in en sluit af met een #. Je prepaid beltegoed is nu opgewaardeerd.

 

Wil je je beltegoed in het buitenland opwaarderen? Dan kun je dit doen door de stappen onder ‘Bellen’ te volgen. Zorg dan wel dat je voor vertrek naar het buitenland een opwaardeerbon koopt in Nederland.

Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je 1 keer in de 6 maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk gestopt worden.

bron : 

Â