Beantwoord

Hoe kan ik vanaf Curacao mijn prepaid tegoed opwaarderen?

  • 6 July 2022
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Opwaarderen vanuit buitenland met 1244 hoe doe je dat? Vandaag kaart prepaid geplaats en nu wil ik opwaarderen en dan krijg ik de melding bij opwaarderen KPN, Dit is geen geldig KPN mobiel nummer. Probeer opnieuw. Dus ik heb een tegoed gekocht via een website met een code met 1244 maar hoe doe je dat vanuit Curaçao? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 July 2022, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Vandaag geplaatst? En je zit op Curaçao. Vanuit het buitenland kan een prepaid card niet zelf geactiveerd worden. Dit zal een moderator voor je moeten doen. Zet je gegevens in je forum profiel. In het vakje persoonlijke opmerkingen kan het 06 nummer en het simkaartnummer genoteerd. Een moderator zal de kaart dan voor je activeren de komende dagen.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Beste Peter, Dank je wel ga ik invullen. Ik ben erachter dat het nummer van de prepaid kaart werkt en ik heb kunnen opwaarderen met internet. De nummer behoud is nog niet doorgevoerd dat is het probleem.

 

Reputatie 6
Badge +8

Niet. Ik denk via internet.

 

Hier

Beste HGD,  Dit is geen geldig KPN mobiel nummer. Probeer opnieuw. Dat is de melding

Ik ben erachter dat het nummer van de prepaid kaart werkt en ik heb kunnen opwaarderen met internet. De nummer behoud is nog niet doorgevoerd dat is het probleem.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JXXB, de overzettint van jouw eigen nummer gaat gebeuren op 14-07-2022 zie ik nu in het systeem staan. Vanaf dat moment bel en sms je met het nummer dat wij overnemen. 

Jeroen_dB 

Hallo @JXXB, de overzettint van jouw eigen nummer gaat gebeuren op 14-07-2022 zie ik nu in het systeem staan. Vanaf dat moment bel en sms je met het nummer dat wij overnemen. 

Dank je wel voor deze service en ik wens jullie een heel fijn weekend toe.