In een ander (recent) topic stond de volgende reactie van een KPN moderator:
Op het moment dat je jouw klantnummer nodig hebt (om over te stappen?), kunnen we je voorzien van het klantnummer. Hier is wel enige verificatie voor nodig. Zou je jouwForum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste twee kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Op het moment dat je dit gedaan hebt, geef dan hier even een seintje. Dan komt jouw klantnummer zo snel mogelijk jouw kant op
Goedemiddag @Cruninghen, Waarvoor heb je jouw klantnummer nodig? Zoals @RBxx al aangeeft kunnen we je voorzien van het klantnummer aan de hand van je 06-nummer en simkaartnummer 🙂 Deze zie ik nog niet terug in je forumprofiel. Wanneer je deze gegevens hebt toegevoegd, stuur je dan weer een berichtje?
Dank je voor je reactie. Inmiddels ben ik er achter via een chatgesprek.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.