Beantwoord

Hoe kom ik achter het klantnummer van KPN prepaid?

  • 24 April 2023
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoe kom ik achter het klantnummer van KPN prepaid?

icon

Beste antwoord door RBxx 24 April 2023, 22:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Zover ik weet heb je bij prepaid geen klantnummer.  Prepaid is namelijk anoniem!! Waar heb je het voor nodig?

Dag Joep, dank voor je reactie. Ik heb het nummer nodig voor een nummerbehoud verificatie om over te stappen naar een nieuw provider.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Maaike_McIntyre 

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie wel een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Maaike_McIntyre, welkom op het KPN Forum.

Om je verder te kunnen helpen heb ik nog het simkaartnummer nodig. Kan je deze nog onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten?

Reputatie 7
Badge +21

Hopelijk heeft @Maaike_McIntyre mijn advies al opgevolgd en contact opgenomen met 0800-0402.