Beantwoord

Ik kan geen bankrekening instellen

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste,

Ik heb eerder altijd via mobiel en/of sms opwaarderen mijn beltegoed opgewaardeerd. Hiermee kon ik ook altijd gemakkelijk het beltegoed van mijn partner opwaarderen.

 

Nu is mijn bankrekening in een keer niet meer bekend bij jullie. Als ik mij opnieuw probeer te registreren dan kan ik mijn mobiele nummer invoeren en de code die je via sms krijgt maar verder kom ik niet.

Zodra ik de code heb ingevoerd, dan moet ik weer mijn mobiele nummer invoeren voor een code.

Ik wil absoluut geen automatische betalingen, maar ik wil mijn beltegoed opwaarderen wanneer ik het wil en dat het dan automatisch van mijn rekening af wordt geschreven.

Waarom kan dit niet meer?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 October 2020, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @A.Kramer, welkom op het forum! Raar dat de rekening ineens niet meer bekend is. Hoe merk je dit, krijg je een foutmelding als je probeert op te waarderen zoals je normaal doet? 

Het opnieuw registreren hiervoor doe je via dit formulier

Hoi @Erik_ ,

Bedankt voor je reactie!

Als ik sms dan krijg ik geen enkele reactie terug en er wordt niks opgewaardeerd.

Als ik 1244 bel wordt er gezegd dat er geen bankgegevens bekend zijn en ik deze eerst moet registreren.

Als ik via het formulier die jij hierboven heb gezet probeer mijn bankgegevens te registreren lukt het niet. Zodra ik de code bij stap 2 die ik via sms krijg invoer en op verder klik stuurt het me weer naar stap 1 waar ik mijn telefoon nummer in moet voeren.

Ik heb nu letterlijk alle wegen gevolgd denk ik en kom gewoon niet verder dus als je nog andere ideeën hebt dan graag!

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de toelichting, dat klinkt inderdaad niet helemaal goed. In welke browser heb je het formulier geprobeerd? Zou je dat nog eens in een andere willen proberen, voor de zekerheid? Vul daarnaast je forumprofiel in (bij klantnummer mobiel graag je 06-nummer + simkaartnummer), dan kan ik aan onze kant de boel nakijken.

Hoi Erik,

Het heeft een tijd geduurd aangezien ik mijn SIM kaart nummer niet kon vinden.

Ik heb nu alles ingevuld in mijn profiel waar je om vroeg.

Ik heb echt alle manieren geprobeerd en het na jouw bericht nog een keer maar het blijft hetzelfde probleem.

Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden voor me.

Groet, Amanda

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Amanda. Ik heb hier gekeken naar je aansluiting en daar zie ik geen rare dingen in. Dus ik kan niet direct verklaren waarom het niet werkt. Heb je dit nummer ook gekoppeld aan je MijnKPN? Zo ja, je zou dan ook binnen de MijnKPN het rekeningnummer moeten kunnen wijzigen. Wil je dat eens proberen.