Vraag

Ik krijg een foutmelding bij het aanvragen van het €7,50 bonustegoed

  • 22 March 2022
  • 9 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik krijg overal en continue deze melding bij het aanvragen van mijn €7,50.

 

Graag de €7,50 bijboeken op mijn prepaidnummer: 06********

Ik heb hier echt al teveel tijd in gestoken…

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Diedemink, welkom. Leuk dat je hebt gekozen voor prepaid van KPN.

Als ik de foutmelding zo bekijk, dan probeer je extra tegoed aan te vragen zonder dat jouw prepaid nummer is gekoppeld aan een KPN ID. Volg daarom onderstaande instructies op.

 

Prepaid registratie tegoed aanvragen

Je kunt de extra € 7,50 van je gratis tegoed aanvragen via MijnKPN. Heb je nog geen MijnKPN account? Maak dan eerst een KPN ID aan. Vervolgens koppel je jouw prepaid product door op ‘Product toevoegen’ te klikken. Je ontvangt dan een SMS. Wanneer dit gelukt is, kan je verder met het extra tegoed aanvragen.

Nee, ik ga al via mijn kpn-id naar mijn prepaidnummer.

daar kan je je nummer registreren voor de gratis €7,50 beltegoed.

 

maar daar krijg ik continue de foutmelding.

 

als ik een beetje lees, dan komt dit bij heel veel mensen voor.

dus zou mooi zijn als je de €7,50 gewoon kan toevoegen, zonder dat ik er nog meer tijd/moeite in hoef te steken.

Reputatie 7
Badge +17

Het aanvragen van bonustegoed zou niet zoveel voeten in aarde moeten hebben. Maar toch wil ik nog iets testen.

Bia de app kom je niet bij het betreffende formulier.

bovendien staat dit forum vol met deze foutmelding.

regel dat gewoon en geef klanten de €7,50 die jullie beloven.

 

dank!!

Reputatie 7
Badge +17

Oke, dus via de app kom je niet op het juiste formulier? Gebruik dan de direct link voor het aanvragen van het extra tegoed.

Het bonustegoed is alleen aan te vragen na registratie. Zonder registratie kan ik het bonustegoed ook niet toevoegen.

Ja, dat is lekker makkelijk geld weggeven hé.

zeggen dat je voor registratie een bonus krijgt, maar vervolgens het formulier vol foutmeldingen zet, waardoor zeker 90% zal afhaken.

 

mijn prepaid-nr staat al in mijn producten in de kpn omgeving. Dus jullie hebben alle gegevens al.

Ik heb bovenstaande link weer geprobeerd en weer een foutmelding.

als u zelf mijn gegevens nou eens in het systeem invoert en de €7,50 uitkeert?

Reputatie 7
Badge +17

Dat mag ik niet doen, helaas. Ik heb wel even voor je gekeken. Maar ik zie nog geen gegevens geregistreerd staan. Daarom krijg je ook je bonustegoed nog niet. Je zegt het prepaid nummer al aan een KPN ID te hebben gekoppeld. Ik raad je aan deze te ontkoppelen en opnieuw te koppelen.

Lukt het nog niet? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega's hebben meer mogelijkheden wat betreft het wijzigen van gegevens.

Natuurlijk is het niet geregistreerd. 
want jullie maken een formulier dat niet verzonden kan worden.

Reputatie 7
Badge +17

Ik raad je aan de instructies in mijn vorige bericht op te volgen, @Diedemink. Ik kan je helaas niet verder helpen.