Beantwoord

Ik krijg steeds geen bonustegoed bij het opwaarderen. Help!

  • 7 April 2022
  • 1 reactie
  • 183 keer bekeken

Al weer geen extra beltegoed bij prepaid gekregen -ingesteld op seconden bellen, staat duidelijk bij instellingen-dat je via heel veel omwegen moet aanvragen, en dat ik vandaag voor de zoveelste x niet gedaan kreeg, ook telefonische hulp van de klantenservice niet. Wel had ik voor € 20 euro opgewaardeerd.

en moest ik *107# bellen, dat nummer reageerde niet.

ik werd via de site naar de app geleid en weer terug. 
Nu net via de site moest ik opeens invullen woonplaats enz. Dat was waarschijnlijk het koppelen. Kpn maakt het heel moeilijk ! 
als ik weer ga opwaarderen, zal het weer fout gaan!!!! Zo houdt men veel geld in de zak!

Ben nu definitief klaar met KPN en ga nadat het beltegoed op is naar een betere provider😓

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 11 April 2022, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Oom Jelle Wat vervelend om te lezen dat het weer niet goed gegaan is met het extra beltegoed bij opwaarderen. 

Ik neem aan dat je het bonus tariefplan bedoelt! Bonustegoed is extra beltegoed dat je ontvangt bij elke opwaardering van € 10, € 15, € 20 of € 30, zodra je het KPN Bonustariefplan hebt geactiveerd. Het bonustegoed kun je in Nederland en de EU gebruiken om te internetten of om te bellen en sms'en naar gewone vaste- en mobiele nummers.

Heb je dit keer wel het KPN bonusplan tarief geactiveerd in de KPN prepaid app

Als je dit hebt gedaan dan zou je automatisch daarna het bonustegoed moeten ontvangen.