Beantwoord

Ik wil een nieuwe Prepaid simkaart bestellen.

  • 8 October 2020
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Badge

Als ik via de kpn site naar prepaid ga krijg ik drie kaart optie te zien. 2 met data en de derde zonder. Ik wil de actie kaart 4.99 met 9.99 beltegoed en alleen bellen en smsen. Helaas zodra ik klink op de link kom ik telkens op de telefoon shop uit. Ik wil echter geen telefoon ik wil alleen een simkaart prepaid. hoe moeilijk is dat.

 

groet

Frank

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 October 2020, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Jep, je hebt inderdaad gelijk. Bij alle 3 de simkaarten gebeurt hetzelfde en kom je uit op de smartphone shop….

Je kan een prepaid simkaartje trouwens ook bij kpn winkels kopen, mocht dat een mogelijkheid zijn.

Anders even wachten totdat een mod reageert en het oplost.

Reputatie 7
Badge +28

Het is inmiddels door moderator Bart doorgegeven.

Badge

Jep, je hebt inderdaad gelijk. Bij alle 3 de simkaarten gebeurt hetzelfde en kom je uit op de smartphone shop….

Je kan een prepaid simkaartje trouwens ook bij kpn winkels kopen, mocht dat een mogelijkheid zijn.

Anders even wachten totdat een mod reageert en het oplost.

Helaas vanmorgen naar de winkel in Zaandam, zat een dame buiten te wachten die er al een uur zat in de regen en de kou.

niet echt klant vriendelijk jammer dat onder de noemer “Corona” zoveel moois naar de kl…….. gaat.

maar goed nog geen Sim kaart dus weer naar de stad ? Weer parkeer kosten? Kan ik die verhalen op KPN wegens niet functioneren webshop.

Badge

Het is inmiddels door moderator Bart doorgegeven.

Fijn dat Bart het heeft doorgegeven, en nu? Ligt het onder op de stapel?

Frank

 

Reputatie 7
Badge +28

Het is inmiddels door moderator Bart doorgegeven.

Fijn dat Bart het heeft doorgegeven, en nu? Ligt het onder op de stapel?

Frank

 

Nee, sterker nog  : Het is al opgelost !

:sunglasses::thumbsup_tone4:

Je kunt nu jouw simkaart bestellen.  

 https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/