Beantwoord

Internet prepaid bundel werkt niet

  • 29 May 2023
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb een bundel 30 minuten beltegoed + onbeperkt internet gekocht, maar ik krijg geen internet. Ik heb roaming aangezet, en mobiele gegevens. Maar ik krijg dus geen internet.

Ik heb een Samsung Galaxy a30s, dual sim. Ik heb ook een buitenlandse sim kaart, maar die heb ik uitgezet, voor het geval dat stoort, maar ook dat helpt niet.

Is er nog een andere instelling die ik moet aanpassen?

icon

Beste antwoord door ConnyEH 29 May 2023, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. Ik had bij mobiele gegevens KPN ingevuld, ervanuit gaande dat dat de goede sim kaart was. Maar bij een vorig probleem had ik de kpn sim en de buitenlandse sim verwisseld, om te kijken of dat het probleem van destijds zou oplossen. Ik denk nu dat de naam die je bij het installeren opgeeft gekoppeld is aan de slot, en niet aan de sim kaart zelf. Als ik nu de naam die ik aan de buitenlandse kaart had gegeven invul, dan werkt het internet wel. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ConnyEH! Fijn dat je de oplossing toch hebt gevonden en bedankt voor het delen. 🙂 

Maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!Â