Beantwoord

internetbundel wel betaald, niet geactiveerd?

  • 20 July 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Mijn internet bundel prepaid 500mb 31 dagen is wel betaald, maar blijkbaar niet geactiveerd, waardoor mijn beltegoed nu opgegaan is/opgaat.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2021, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @sjoerd0 ,

Of je hebt jouw bundel al volledig verbruikt. 

 

Je kunt dit zien als je inlogt op de MijnKPN webversie, zie je het dan wel?

En  zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app. (Kies Alle bundels bekijken) 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @sjoerd0! Zoals Noordzee aangeeft, kan verbruik vanuit jouw beltegoed ook betekenen dat jouw databundel al verbruikt is. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen, omdat ik geen gegevens van je heb. Maar als je wilt, kan ik natuurlijk wel even voor je kijken. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Bedankt voor het meedenken. Waarschijnlijk had ik ongemerkt de bundel verbruikt. De telefoon geeft een mobiele data verbruik weer voor deze maand dat hoger is dan de bundel die ik had. Blijkbaar verbruikte een app meer dan ik had ingeschat …

 

Voorheen kreeg ik meldingen (via SMS) als ik over de helft of bijna de gele bundel verbruikt had. Dat was nu duidelijk niet het geval. Is deze service vervallen?

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan. Ik lees regelmatig dat klanten wel een SMS krijgen op een bepaald ogenblik. Dan moet je dit wel zo instellen in Mijn KPN. Je kunt daar aangeven op welke manier KPN jou mag benaderen.  

Reputatie 7
Badge +17

Je hoort inderdaad een sms te krijgen als jouw bundel op 50%, 75% en 100% verbruikt is. Soms gaat het verbruik alleen zo snel, dat de sms niet op tijd verstuurd kan worden.