Beantwoord

Kan een buitenland bundel voor Amerika aangezet worden op een prepaidkaart?

  • 25 February 2022
  • 8 reacties
  • 506 keer bekeken

Hallo,

De bundels voor Amerika kunnen ook bij een prepaidkaart worden aangezet?

Sowieso moeilijk om iets te vinden. Als KPN met buitenland altijd Europa bedoelt.

En uiteindelijk via dit forum het gebruik van bundels voor Amerika gevonden. Maar geen antwoord te vinden of dat ook kan met een prepaid beltegoed.

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 February 2022, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @uitjes ,

Nee, bij prepaid heb je aparte bundels. Maar die zijn niet buiten de EU te gebruiken. 

 

https://www.kpn.com/prepaid/tarieven.htm

Van die website: 

Bovenstaande bundels kunt u kopen met uw KPN Prepaid beltegoed, via iDeal in de KPN Prepaid App, zelf aanzetten in MijnKPN of door de bundelcode te bellen. Het gebruik van belminuten uit de KPN Prepaid bundels worden per minuut afgerekend. Het gebruik van data wordt per kB verrekend. Wanneer u gebuik maakt van mobiel internet zonder internetbundel betaalt u €0,10 per MB. De standaard internetsnelheid is 25 Mb/s download en 10 Mb/s upload. Bij de KPN Maand en Dag Onbeperkt Online en de KPN Zorgeloos Online bundel is de internet snelheid 128 kb/s. De KPN Zorgeloos Online wordt automatisch na 31 dagen verlengd, tenzij u de bundel uitzet. De overige bundels stoppen automatisch na 1 dag of 31 dagen.

U kunt alle bundels zonder extra kosten gebruiken in de gehele EU, Andorra en Zwitserland. U kunt de bundels niet gebruiken voor bellen of sms-en van Nederland naar het buitenland.

 

Je betaalt buiten de EU per minuut afgerond naar boven. De tarieven zijn afhankelijk van de zone waar je zit en de tarieven kun je hier ook terugvinden: 

https://www.kpn.com/prepaid/tarieven.htm

 

edit: Ook nog kunnen terugvinden in een oud topic: 

 

Wat een slimmerd bij de kpn winkel.

Die zei dat ik zo'n bundel kon aanzetten. Voor Amerika dus. Duidelijk aangegeven dat ik prepaid had.

Maar ik kon werkelijk nergens iets vinden. Want wist niet aanzetten hier of in Amerika.

Ook nog mijn beltegoed aangevuld om die bundel te kunnen kopen.

Dus alleen via wifi internetten of 2,50 per mb ?

Reputatie 7
Badge +28

 

Ook nog mijn beltegoed aangevuld om die bundel te kunnen kopen.

 

 

Dat beltegoed aanvullen is sowieso handig ! 

 

 

Als ik het tarievenoverzicht erbij pak : 

Internet : 2,50 per Mb inderdaad. 

Bellen : 1,75 per minuut naar de USA, Canada en Europa

Bellen : 2,55 per minuut naar de rest van de wereld.

Gebeld worden : 1,28 per minuut

SMS :  0,77

De genoemde minuten worden afgerond naar boven. https://www.kpn.com/prepaid/tarieven.htm

 

Jammer dat bij prepaid geen bundels mogelijk zijn, voor landen buiten Europa. En we zijn als Nederlanders zo’n reislustig volk. 

Niet iedereen heeft een grote beurs. Hopelijk in de toekomst wel mogelijkheden bij prepaid.

In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.

 

Hopelijk in de toekomst wel mogelijkheden bij prepaid.

Hoi, @uitjes 

Kun je voor buiten de E.U. vergeten, zeker met prepaid. Zelfs bij de abonnementen is het abo verdwenen waar ook V.S. en Canada in zat vanwege te weinig belangstelling.

Niet iedereen heeft een grote beurs.

En euh, prepaid voor de kleine beurs???? Dan kan je beter een abonnement nemen. Dat is over all goedkoper heur. Zeker als je onbeperkt bellen/sms neemt.

Bellen in de V.S. € 1,75 per minuut
Gebeld worden € 1,28 per minuut
SMS sturen 0,77
Data: € 2,50 per MB (!) (n.b. 8 Mb is al 1 MB!)

pdf buitenland tarieven prepaid .

Reputatie 7
Badge +28

Jammer dat bij prepaid geen bundels mogelijk zijn, voor landen buiten Europa. En we zijn als Nederlanders zo’n reislustig volk. 

Niet iedereen heeft een grote beurs. Hopelijk in de toekomst wel mogelijkheden bij prepaid.

In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.

 

Graag gedaan👍

Reactie op Peter

Ik doe veel via wifi. Zo weinig mogelijk met mijn beltegoed. Altijd even uitzoeken.

Iedere maand een x bedrag en dat maal 12  Zeker bij kpn dure abonnementen. Dan loopt het prijskaartje toch wel op.

 

En over het oude topic met de prijzen. Dat had ik idd gevonden maar bericht is 2 jaar oud. Dus dacht misschien inmiddels dingen gewijzigd.

Wilde de bundel ook meer om, als nodig, dingen te kunnen opzoeken.

Verder alles via wifi opzoeken . Hopelijk.