Beantwoord

Kan ik overtollig beltegoed teruggestort krijgen?

  • 5 November 2021
  • 4 reacties
  • 696 keer bekeken

Ik heb te veel beltegoed omdat ik elke maand automatisch betaal zodat mijn nummer niet vervalt en gedurende de pandemie de telefoon niet gebruikt heb. Kan ik een gedeelte teruggestort krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 November 2021, 07:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TT459 ,

Nee, KPN gaat geen geld terugbetalen aan Prepaidklanten. 

Er is één mogelijkheid: Als je van KPN prepaid naar een KPN mobiel-abonnement gaat, dan kan je het tegoed terugkrijgen op de 1e factuur van het abonnement. 

Reputatie 6
Badge +8

Maandelijks betalen voor een prepaid. Dat lijkt veel op een abonnement. U kunt beter gaan shoppen voor een abonnement. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @TT459 
Om verder oplopen van het beltegoed te voorkomen, zou ik het automatisch opwaarderen uitzetten.
Voor het behoud van het nummer is het voldoende om 1x per 6 maanden een beetje van het tegoed te ‘gebruiken’ door een kort uitgaand gesprek te voeren of een sms’je te versturen. Met deze geringe kosten kan je het nummer heel lang “in leven” houden.

Reputatie 6
Badge +6

Maandelijks betalen voor een prepaid. Dat lijkt veel op een abonnement. U kunt beter gaan shoppen voor een abonnement. 

Lijkt mij een beetje duur, voor een nummer die alleen in leven gehouden word.

Zoals RBxx aangeeft is 1 keer per 6 maanden iets betaalt doen met de simkaart genoeg om het nummer voor nog is 6 maanden te verlengen, en dat elke keer weer.

Met een opwaardering van 10 euro, zou je dus het nummer jaren in leven kunnen houden.