Vraag

Kan ik prepaid tegoed opvragen via PC?

  • 8 April 2023
  • 10 reacties
  • 301 keer bekeken

Hoe kan ik het saldo van een prepaid simkaart opvragen via de PC?

De sim zit in een alarmknop. Daarmee kan het saldo niet worden opgevraagd. Steeds de sim uit de alarmknop halen en in de telefoon steken is wel erg omslachtig.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je kan de KPN PrePaid app downloaden op elke gewenste telefoon.  Ik weet alleen niet precies hoe je deze moet koppelen aan je telefoonnummer. Maar bij het openen wordt dit wel duidelijk. 

Dat weet ik. Maar ik wil het saldo op PC uitlezen. En dan heb ik niets aan een app voor mobiel. Onder MijnKPN staat alleen een download voor iOs en Android.

Reputatie 7
Badge +8

Waarom heb je niks aan een mobiel? Ik kan mij niet indenken dat je hier altijd de specifieke simkaart voor nodig hebt. Er zullen vast ook ouders van kinderen zijn die graag mee willen kijken naar hun saldo.

Heb je al geprobeerd je prepaid te koppelen aan Mijn KPN?

Het is niet zo dat ik niets aan een mobiel heb. De sim is gekoppeld aan MijnKPN. Ik kan via een app (dus via mobiel) in MijnKPN. Maar ik wil eigenlijk dat ik ook mijn tegoed op PC kan zien.

Reputatie 7
Badge +8

Mijn KPN is ook bereikbaar via de webbrowser op de computer. Zie je daar wel je pre-paid pakket staan? Maar geen beltegoed? 

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het toch maar op een andere mobiel, met andere simkaart. En met de app. Want het kan zomaar dat het in de app op een andere mobiel wel zichtbaar is.

Bij abonnementen is het ook zo dat je op de webpagina niet alles ziet of kan doen. Terwijl dat op de app wel kan.

Reputatie 7
Badge +8

 

Bij abonnementen is het ook zo dat je op de webpagina niet alles ziet of kan doen. Terwijl dat op de app wel kan.

Eigenlijk best zonde. Een website en app zou eigenlijk dezelfde functionaliteit moeten hebben in dit geval.

Oke. Nu klopt het beltegoed met wat het zou moeten zijn.

Probleem opgelost.

Bedankt voor het meedenken!

Onder MijnKPN staat alleen een download voor iOs en Android.

Als je niet een van deze twee hebt heb je dus geen mobiel neem ik aan.

Prepaid kan bij kpn niet beheerd worden via MijnKPN (laptop/PC). Bij kpn kan je prepaid echt alleen maar beheren met de KPN Prepaid-app. Als  je regelmatig de app gebruikt blijf je a.h.g.i. ingelogd. Anders krijg je bij inloggen een sms met code.

Ikzelf heb, naast mijn kpn abonnement, ook Lebara prepaid. Die kan wel via MijnLebara op de PC beheerd worden. Ik kan het openstaande verbruikstegoed zien en de uiterste datum dat ik weer even een belletje moet plegen om hem geldig te houden.

Voor prepaid voor toepassingen anders dan een telefoon adviseer ik altijd Lebara prepaid (volledig beheer via website en een app op een andere telefoon). Ook goed te beheren via hun website. 

Reputatie 7
Badge +19

Oke. Nu klopt het beltegoed met wat het zou moeten zijn.

Probleem opgelost.

Bedankt voor het meedenken!

Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost? @anton11  Voor eventuele andere klanten kan jouw antwoord erg nuttig zijn.Â