Beantwoord

Kan ik Telfort prepaid kaart opwaarderen met KPN tegoed?

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 174 keer bekeken

11 oktober kreeg ik een SMS van KPN dat mijn oude Telfort prepaid kaart op 19 oktober omgezet wordt naar een KPN prepaid kaart.

Gisteren merkte ik dat ik geen beltegoed meer had en ook  niet  kon opwaarderen via 1244 en ook bij AH kon ik geen Telfort opwaardeerbon meer kopen.

nu vroeg ik mij af of ik de Telfortkaart ook met een KPN prepaid opwaardeerbon kan opwaarderen  of kan ik de Telfort prepaid kaart ook opwaarderen wanneer ik mij aanmeld voor KPN prepaid opwaarderen?

Groetjes, Rene.

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 October 2021, 17:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Neerke ,

Ik zou dat nu niet gaan proberen. Als je nu langs de KPN winkel in jouw buurt gaat, krijg je direct een nieuwe simkaart mee. En dan kun je daar ongetwijfeld ook meteen de opwaardering regelen. Dat is de snelste en makkelijkste oplossing. Hoef je ook niet op die update te wachtenâ€Ĥ 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Neerke, welkom! Ik adviseer je om het advies van Noordzee ter harte te nemen, of heb je dit inmiddels al gedaan? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?