Beantwoord

Kan niet bellen omdat tegoed op is, heb ook geen pincode om op te waarderen.

  • 2 March 2022
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Wat een gezeur zeg; beltegoed is op kan niet opwaarderen moet pincode hebben heb ik niet . Wil omzetten naar abonnement gwoon een mobiel nr toevoegen en een abbonnmet kunnen kiezen gaat ook niet .  Heeel vermoeiend. Kan ook niet bellen tegoed is op. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 5 March 2022, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Efpeka! Wat een gedoe, zeg.

Ik begrijp dat je de pincode om op te waarderen nodig hebt. Heb je al naar een antwoord gezocht op ons forum? Ik vond het volgende topic met het antwoord:
 

 
Als het gaat om de pincode om op te waarderen, dan kan je die snel terugvinden. De pincode wordt namelijk als laatste in het betaalkenmerk getoond bij je bankafschrijving. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.
Verder staat hij ook bij de € 0,01 die je moest pinnen om de code aan te maken.


Als bellen niet lukt, dan kun je ook met ons chatten:

Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik lees het graag of je eruit gekomen bent of dat je nog hulp nodig hebt!