Beantwoord

kids gps invalid simkaart

  • 15 September 2020
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge

Hi,

Ik heb een kids GPS aangeschaft, echter geeft die “invalid sim” aan. 

Wat al gedaan:

  • simcode eraf gehaald
  • Ik heb al wel 2x de pw sms gestuurd vanuit ander nr naar deze simkaart maar geen repsonse :
  • pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#
  • pw,523681,ip,52.28.132.157,8001#

zouden jullie kunnen kijken of het aan de APN ligt? Of heeft iemand een oplossing? Ik hoor het graag, thanks!! 

icon

Beste antwoord door Tgram 26 September 2020, 10:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Tgram en welkom op het forum! Als het om het 06-nummer gaat dat je in je forumprofiel genoteerd hebt, dan heb je er een prepaid SIM-kaart in geplaatst. Klopt dat? Heb je een andere SIM-kaart in de Kids GPS kunnen testen en werkt dit wel? Zo ja, dan staat er op deze prepaid simkaart alleen nog een klein beetje bonustegoed. Het reguliere tegoed is op. Er is dus wel verbruik geweest op deze SIM-kaart, heb je hem alleen in de Kids GPS gehad? Wat als je het beltegoed opwaardeert en er een internet bundel op activeert? Ik weet niet exact hoeveel Kbit/s een Kids GPS nodig heeft, maar indien dit weinig is kun je bijvoorbeeld kiezen voor de Zorgeloos Online bundel. Die heeft 30 minuten/sms, onbeperkt internet (128 Kbit/s) in NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland en verlengt automatisch na 31 dagen mits er genoeg beltegoed is. Mocht 128 Kbit/s voldoende zijn voor de Kids GPS, dan kun je die proberen en hopelijk werkt de SIM-kaart dan wel! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat het gelukt is! Zo niet, laat het gerust weten. 🙂

Badge

Hi Sanne,

 

sorry deze week druk gehad! Ik zal morgen het eens proberen met een andere simkaart..:)

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem! Ik wacht je bevindingen af. 😄

Badge

Gekkigheid, mijn eigen simkaart erin gedaan en het werkte..en daarna weer de prepaid kaart..en nu heb ik de melding niet meer?!..#happy

 

in ieder geval bedankt voor je hulp Sanne!!!

 

Reputatie 7
Badge +17

Haha, inderdaad gekkigheid! 😄 Fijn dat het nu in elk geval weer werkt. Graag gedaan! 🙂

Reageer