Beantwoord

KPN Basis 2021 rate is niet te kiezen bij gloednieuwe prepaid sim

  • 31 March 2022
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik gebruik sinds 16 maart 2022 een nieuwe KPN prepaid simkaart maar in de KPN app kan ik niet kiezen voor "KPN Basis 2021 rate". Wie kan mij helpen?

Groetjes, Danny 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 4 April 2022, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@DannyBisoen Welkom op het forum. 

Als je prepaid niet voor mei 2021 is gekocht dan zou je automatisch al in de KPN Basis 2021 rate moeten zitten. 

Ik begrijp uit je vraag dat je zelf andere prijzen ziet? 

Beste Rutger,

Klopt. Ik zie wel 4 andere keuze mogelijkheden behalve: 

Reputatie 7
Badge +15

@DannyBisoen Heel vreemd dat je niet kunt kiezen voor de KPN Basis 2021 Rate. 

Het lijkt er op dat ik dit handmatig wel zou kunnen omzetten via onze systemen. Wil je dat ik dit inderdaad probeer? :)

Beste Rutger, 

Heel graag. Kunt u aub proberen voor me omzetten.

Alvast mijn hartelijke dank.

Reputatie 7
Badge +15

@DannyBisoen Ik heb de omzetting gedaan en als ik het goed heb gezien is het gelukt. 

Je zit nu dus op de KPN Basis 2021 Rate! 

Beste Rutger,

Ten eerste wil ik u van harte bedanken. Het is zeker gelukt en had ook een sms'je ontvangen van KPN. Ik wilde wel voor de zekerheid weten of het wel blijvend zou zijn om eventuel te kunnen switchen. Heb even geswitched met een andere en het was gelijk weg dus kon ik niet meer terugzetten. Nogmaals het komt niet door u maar het systeem bij de KPN. U heeft mij heel goed geholpen. Alleen nu zit weer met die probleem. Nog een laatste verzoek aan u om het weer terug te zetten aub en daarna kom ik echt niet meer eraan. Sorry voor de overlast.