Beantwoord

KPN levert geen bonnetje voor aangeschafte Prepaid tegoed.

  • 8 September 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb € 20 prepaid gekocht via de prepaid app van KPN, alles geprobeerd om hier een bonnetje van te krijgen. Dat blijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Vreemd toch?

icon

Beste antwoord door PeterG 10 September 2020, 12:57

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Boerterp , weet je wat ook raar is, ik kocht laatst voor een familielid een prepaid-pakket voor € 4,99, wordt er met pinnen €5 afgeboekt, er zijn meer bedrijven die zich daar ‘schuldig’ aan maken.

 

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Boerterp. Ik heb geen mogelijkheid om je een los bonnetje toe te sturen bij een online aankoop. Wel kun je in de Prepaid app veel informatie inzien, waaronder je opwaardeergeschiedenis. Veel meer dan dat is er niet mogelijk qua betalingsbewijs voor online opwaarderen. 

Het staat op je bankafschrijving mits je iDeal gebruikt hebt.

Een bon kan wel!

Als je voortaan een bon(netje) wilt van je aankoop dan kan het alleen als je beltegoed aanschaft bij de supermarkt, benzinestation met shop of tijdschriftenwinkel.

Je krijgt dan de kassabon waarop je betaling staat. En nóg een bon waar je aangeschafte tegoed op staat en hoe het tegoed op je nummer te plaatsen. TWEE bonnen dus zelfs :wink::smiley: .

Reputatie 5
Badge +8

Het kan inderdaad wel (fysiek in de winkel), maar online wordt dit een lastig verhaal. Wil je per se een bonnetje, dan kun je inderdaad de volgende keer het beste naar de winkel gaan. :thumbsup_tone2:

Bij opwaardeer sites krijg je een bevestigingsmail, dan heb je in feite ook een bonnetje.

Reageer