Beantwoord

KPN Mobiel app

  • 17 July 2019
  • 3 reacties
  • 255 keer bekeken

Na het installeren van de KPN Mobiel app, moet ik mijn mobiele nummer invoeren, waarna ik een verificatiecode via SMS ontvang. Het werkt helaas niet.
Nadat ik mijn nummer heb ingevoerd en op "ga verder" gedrukt heb krijg ik de melding dat de actie niet kon worden voltooid en het advies contact op te nemen met de klantenservice (maar die is geloof ik opgeheven).
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @tdegroen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om gebruik te maken van een KPN app. Wat voor mij allereerst belangrijk is, is om welke app het gaat. Gaat het om de MijnKPN App of de KPN Prepaid App (aangezien het topic in het board 'Prepaid' staat). En is het abonnement of je prepaid simkaart al geactiveerd? Dat kan nog een reden zijn dat niet werkt. Zou je in ieder geval dat 06-nummer en je naam, postcode + huisnummer en klantnummer (bij mobiel abonnement) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?

Verder is onze klantenservice zeker nog wel bereikbaar 🙂 Via 0800-0402 of onze LiveChat functie krijg je, soms na even wachten, een collega te spreken!
Dag Susan,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben blij dat ik nu weet hoe ik de klantenservice kan bereiken.

Het gaat om de KPN Prepaid App.
Ik weet niet wat activeren van mijn SIM-kaart inhoudt, maar ik gebruik hem al jaren. Voorheen was ik klant van Telfort.
Bij mijn forumprofiel heb ik geen veld voor mijn 06-nummer, dat heb ik toen maar bij klantnummer ingevuld en de postcode en huisnummer staan ingevuld.
Reputatie 7
Badge +21
@tdegroen, het probleem is bekend en er wordt naar gekeken. Op dit moment is er helaas nog geen oplossing, maar ik verwacht dat die wel snel gaat komen! Zodra ik meer hoor, laat ik het weten.

Opwaarderen, tegoed opvragen en bundels aanzetten dien je dan nog even te doen zonder de app. Mijn excuses hiervoor!

Reageer